maanantai 9. marraskuuta 2015

Kuka, mitä, häh?

Terve!

Esittäydytään tässä nyt ensin lyhyesti.

Oon Sanna, 28-vuotias kone- ja tuotantotekniikan insinööri Tampereelta. Viimeset yli viis vuotta oon työskennelly laitossuunnittelupuolella projekti-insinöörinä. Leipätyön lisäks oon toimittaja jääkiekkoaiheisessa verkkolehdessä.

Oon aina tykänny harrastella kaikenlaista, mutta voisin väittää, ettei mikään laji oo vienyt mua niin mennessään kuin mitä frisbeegolf menneenä kesänä. Jääkiekko toimii vieläkin yhtenä mielenkiinnon kohteena - tottakai, mutta sitä aihetta kolutaan jo niin monessa paikkaa, että keskitytään täällä fribaamiseen.

Frisbeegolfiin keskitytään!
Kiekko: Prodiscus ultrium MIDARi


Blogia tuun kirjottaan puhekielellä, en kirjakielellä, joten tähän asiaan on täällä turha tarttua. Saatan julkaista tekstejä myös englanniksi. I might publish texts also in English.


Jos on jotain kommentoitavaa, kysyttävää tai ihan mitä vaan, niin osoitteesta sanzeah@gmail.com tavoittaa parhaiten.



-Sanna-




Täsä mä ny ole

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti