maanantai 21. maaliskuuta 2016

Night at The FribaFactory (ja muuta kivaa)

Oltiin jo aimmin fribaporukan kanssa mietitty FribaFactoryn vuokrausta yöksi ja sit lopulta päätettii et varataan se. Fribayöksi valikoitui perjantai 18.3.16 ja porukan kasaaminen sai alkaa.

Noin kahenkytä hengen voimin pidettiin vähä niinku mun läksiäiset (Kiina) ja juhlittii parin kaverin synttäreitä samalla. Ts. keksittiin vaan tekosyy saada väkee paikalle. Mä en saunaosastoo hyödyntäny ollenkaan, vaikka sekin varattiin yhdessä hallin kanssa.

Kello 22 oltiin mestoilla ja näytin radan ihmisille, jotka ei ollu siä aiemmin käyny. Sitte arvottiinki parit ja alettii viskoon, mutta ei niin tosissaan kyllä. Erittäin hauskat zembalot oli ja porukka näytti viihtyvän! Voinemme siis hyvillä mielin vuokrata paikan uudestaankin... Joskos Kiinasta paluubileet siellä kans sitten... :D

Kaks holaria tuli, joista toisen heitti "taas" ihan vahingossa allekirjoittanut. Sudarit jatku muutaman väylän ja ne sitte menin häviään. Ylläri! Parin kanssa pärjättiin kyllä yllättävän hyvin muutenki. 

Osa oli jo ehtinyt kaikota ennen ku tajuttiin
kuva ottaa, mutta mm. tän näköstä sakkia siellä
sitten viihdytti toisiaan. :D

Kotona olin "jo" seittemältä aamulla, joten ihan koko vuokrausaikaa ei tullu hyödynnettyä. Ysiin siellä olis siis saanu olla, mutta kyllä toi 9h riitti vallan hyvin ja toki vähempikin olis riittäny. 

Nii ja Mynämäen toveri oli jättäny mulle paketin Factorylle ja sain sen kans sieltä sitten perjantaina. Aivan ihana ja ihan mun näkönen kiekko! Mitenköhän se lentää ja riittääköhä pohjamerkintöjen lisäks pelkkä puhelinnumero rimmiin... Tonku hukkais ni kaduttas kyllä vietävästi!

Kiitos Ode!


Mitä muuta elämään?


No siis lentolippuhan mulla on kirjattuna ens maanantaille 28.päivä ja ennen sitä olis vielä ainakin yhet fribakisat tiedossa. Oon kahdessa aiemmassa Pirkanmaan frisbeegolfliigan osakilpailussa ottanut mittaa itsestäni ja kolmaskin osakilpailu on vielä mahdollinen. Pelottaa vaan, että millaseen kuntoon Epilä ehtii mennä ennen viikonloppua, kun aika epämäärästä keliä taas luvattu.

Eilen (sunnuntaina) oli Lempäälässä Tutkatalolla viikkokisat tuttuun tapaan ja noh... Ne meni aika huonosti. Ei sentää satanen rikkoutunu, mutta aika lähelle kuitesti. En tiä oliko syypää sitte pe-la yö vai muute vaa huono päivä, mutta lapaseen män! Komeen holarin (Jokerilla) pääsin näkeen kyllä, kun häntäpoolin yks jäsen onnistui saariväylällä ja onnellinen sankari saikin lähemmäs 90€ siittä ittelleen. 

Tutkalta jatkettii parin kaverin kanssa Epilään heittään pari kierrosta ja mulla oliki nk. kasvojen pesun paikka ja sen hyödynsin! Meni siis paljo paremmi mitä Lempäälässä.

Ei läheskään OB:lla! (EI NI) :D

Mahtava keli taas kerran!


Nyt mä tässä yritän kuumeisesti miettiä, että mitä kaikkia kiekkoja ottasin Kiinaan mukaan vai ihan vaan pelkkiä puttereita, joita viskon riisipelloilla. :D Työpaikka sais mulle sponssata kyllä Yikunilta korin jos multa kysytään... Ei kestäs ku pari pvää toimistus Kiinan toimistolle (kyllä, otin selvää!)

No ei toi työkomennus onneks kestä kun kuukauden näillä näkymin, joten ku tuun takas, ni täälläki jo huomattavasti paremmat heittokelit!



-Sanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti