keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Ne loput kaks kisaa viime viikolta

Lauantaina oli Pirkanmaan frisbeegolfliigan 2. osakilpailu Epilässä samalla leiskalla mitä 1. osakilpailu. Eka osakilpailu käytiin ihan tappokelillä eli jäätä oli nii pirusti ja jos (kun) puttas ohi, ni kiekko saatto lipua pirun kauas korista ja sama toisee suuntaa jne...

Mulla oli vaan yks tavote 2.osakilpailuun ja se oli parantaa edellistä tulosta. Noh, siinähän onnistuin hienosti eli 17 heittoo parempi tämä toinen osakilpailu! Toki vieläki sais otettua sen yhen 17 heittoo pois ja silti oltas plussalla, mutta tavote tähän kilpailuun saavutettu.

Keli oli aivan loistava!

Snapchat: Sanzeah
Kolmanteen osakilpailuun en taida päästäkkään, kun olen tietääkseni Kiinassa töissä jo sillon, mutta jos lähtö lykkääntyy, niin sinne ehdottomasti.

Ei vielä muita naisia ole tuonne eksynyt vaikka helppo voitto olis luvassa. Sain ekan osakilpailun päätteeks markkerin valitsemallani kuvalla ja viimeks Prodiscus-kiekon. Pyysin saada Laserin tapaisen kiekon, jota voin heittää myös tuulisessa säässä ja päädyttiin vaaleenpunaseen Razerii.

Koska pelkkä 18 väylää ei tälläkään kertaa riittänyt, ni parin kaverin kanssa käytii kisan jälkeen safkaamassa ja sitte mentii vielä takas Epilää. Vedettii normi 9-väylästä leiskaa siinä sitte vielä pari kierrosta ja ku äkkipimeys koitti, ni toisen kaverin punanen Star Boss hukku väylälle 4. Samaiselle väylälle hukku viikkoo aiemmin toisen kaverin Prodigy, eikä kumpikaan oo vielä löytänyt takaisin omistajalleen.

Tutkatalon viikkokisat "Purkkari Open"


Aurinkoisena sunnuntaina järjestettiin LeKi Disc Golfin toimesta tutut viikkokisat Lempäälän Tutkatalon frisbeegolfradalla. 3x8 väylää oli tarjolla ja traktorilla oli vedetty väyliä puhtaaks lumesta.

Ekat kaks kierrosta vedettiin samoilla ryhmillä ja kolmanteen sitte paremmuusjärjestykseen. Mun eka kieppi meni +4, seuraavaan pikku parannus eli +3 ja ku vika kierros alko, ni "pääsin" samaa ryhmää samaa aikaa heittelyt alottanee hyvinkin tutun kaverini kanssa. Mulla menee yleensä aina penkin alle ku oon sen kanssa kisoissa samassa poolissa, vaikka johdinkin häntä yhdellä heitolla.

Väylä 7, mistä alotettii, meni iha hyvin, mutta heti seuraavalla väylällä hukkasin mun luottokiekkoni Tursaan ja maailma mureni silmieni edessä. Kutonen korttiin ja allapäin kohti ykkösväylää. Masennus valtasi Sannan mielen ja väylät 1&2 menikin Tursaan perään surressa. Kolmosväylää ku oltii alottamassa, niin Valkeakosken sankari löysi Tursaan! Kiitos!

Tässä vaiheessa kaverini oli minua kokonaisuudessaan jo kisassa edellä, joten kiri sai alkaa ku mieliki parani :D ... Kolmoselta kolmonen ja nelosen birkutin. Tasoissa vedettiinki sitte kisa loppuun eli molemmille 84 (+12). Muutama jäi meidänki taakse.

Ruokatauko taas välissä ja piti vielä palata Tutkalle heittää omat kahden kierroksen kisat, jotka sitten lopulta yhdellä... Kyllä... Yhdellä heitolla voitin. No se voitti viimeks ni ny oli mun vuoro.

Emmä pidemmillä radoilla juuri tolle kaverille enää pärjää, mutta näiden lähimaastojen ratojen ennätykset on molemmilla kohtuu samat. Kyllä se kesällä viimeistää vetää mun tuloksista niin reippaasti ohi, että tuntuu, mutta oha tää tasaisuus koomista ny vielä nii kaua ku sitä kestää.

P.s. Naisia kaivattaisiin myös Lempäälään viikkokisoihin. Kynnys ei oo korkee (vain minä vastassa) ja hauskaa on varmasti!

-Sanna-

Nii ja koska oon mukana PDX:n Suomen kiertueessa, niin kyseinen lätty tavoitti mut eilen. 14:sta heittäjä ja paikkana tuttu Tutkatalo. Mennää tänään PDX:n kanssa ulkoilee heti ja tosta laitan oman tekstin sitten tulille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti