keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Cityfrisbeegolf Tour - Jyväskylä

Nieleksää? Sori pojat en millään pystyny heittään tota otsikkoon. Mä nielin teiän jutut kuitenkin kokonaisen päivän ajan, enkä halua klikkihuorata blogia kyseenalaisella otsikolla. :D :D



Joo tosiaan. Oon mukana Cityfrisbeegolf Tourilla tänä kesänä. En ehtinyt avaukseen Hämeenlinnaan, joten Jyväskylään oli pakko lähteä mukaan. Oulun osakilpailu jää myöskin välistä, mutta Tampereella muhun kyllä taas sitten törmää.




Jyväskylän cityfribahan oli siis aivan loistava! Ei niinkää se rata, vaikka sekin tottakai menetteli, keli oli osittain todella heikko ja välillä tuli vettä saavista niskaan, mutta sentään seuralaiset oli 5/5!






Yks meiän joukkueen jäsenistä joutu jättää leikin kesken ekan kierroksen jälkeen ja lähteen kotiin, mutta onneks meitä oli kolme tällä kertaa reissussa ni pystyttii heittää toinen kierros kaksin jäljelle jääneen soturin kanssa.

Pisteille ei tällä kertaa ylletty, molemmat kierrokset taidettiin pelaa -1, mutta ei sentää viimesiäkään oltu, mikä on kaiketi iha hyvin vuoden heittäneiltä...



Mielelläänhä sitä olis heittäny vielä vaikka kolmannenki kierroksen, mutta ku sellasta ei settiin kuulunu, ni lähettiin sitte isolla porukalla paritteleen Laajikselle.

Vendetta (se meiän joukkue) on kerännyt yhden pisteen kahdesta osakilpailuista, joten iha nollille ei jääty ja pari osakilpailua vielä kuitenkin jäljellä! Jos oon oikein ymmärtäny ni 1-10 sijoittuneet saavat pisteitä ja puttikisat käydään erikseen. Jos kuitenkin moni päätyy tasapisteille ni sijotus ratkotaan puttikisamenestyksen perusteella. Korjatkaa jos olen väärässä.



Laajis 


Käytii makselee päivämaksu, jonka jälkeen arvottiin parit. Koska mä olin mukana, niin yks sekapari saatiin miesjoukkoon, mutta eivät piru vie antaneet meille yhtään eteen. Mun pariks (mun onneks) valikoitui Sakke The Engineer, olematta kuitenkaan kaiketi insinööri. Kovin oli hauska heppu ja mun onneks kovin hyvä heittäänkin! Kiitos Sakke vielä! (En laita sitä kisan päätteeksi otettua slow-mo kuohujuomavideota tähän) :)



Mitäs laajis sitten tarjoili? No huomattavia korkeuseroja ja iha mulle tarpeeks vaikeita väyliäkin. Voisin kyllä maksaa kyseiselle radalle sen muutaman euron uudestaankin ja käydä joskus tosissani sen heittämässä hyvin ravittuna ja ihan selvinpäin.




Jokatapauksessa oikein mukavat parikisat oli ja muutama heitto jäätiin plussalle parin kanssa. (BestShot).



Kotiin päin 


Yövyttiin sitte Jyväskylässä kun sinne asti kerta lähettii ja pitiki seuraavana päivänä kierrellä lisää ratoja. No keli oli sunnuntainakin vielä aika kehno, mutta jokunen rata kierrettiin paluumatkalla:

Kuokkalan frisbeegolfrata (turhin ikinä, älkää vaivautuko),



Tuomiojärvi DGP (käykää ihmees, haastetta oli!),




Lamminsuo DGP (voisin mennä toistekkin, nätti mesta)






ja Rovastinkangas DGP (ei moitittavaa, uudestaan uudestaan! Jäi tosi hyvä mieli päivästä ku avasin ysillä mukille).






-Sanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti