keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Disc golf shopaholic?

Piti niin vasta ens vuoden puolella ostaa uusia kiekkoja ja/tai koreja ja muuta sälää, mutta kun ei vaan osaa olla ostamatta, niin ei osaa.

Arvakkaas onks just se kuitenkin hankkimatta, mikä piti ostaa... se reppu! - No on.

Mitä mä ny oon sit tilannu (tyylii viimesen viikon sisään)?

SkillShot -maalikorin mustana InnovaStoresta. Makso "vaan" 99€ ja siitäki sai vielä pois jouluisella koodilla 10€, eli loppusummaks tuli 89€.

No toi ny oli ihan hyödyllinen ostos kaiketi ja uskon, että sille on käyttöä ennemmin tai myöhemmin enemmän ja vähemmän.

No sitten...

Kuten ootte lukenu, ni teen tässä remppaa ja pitihän pari sisustukseen sopivaa kiekkookin sitten haalia. Noiks valikoitui violetit InnovaStore Specials Metal Flake Champion Tern ja Teebird. Tietysti oletin, että molemmissa on ne ihanat hopeiset stämpit, mutta toisessa olikin rainbow. Joku olis siitä varmaan ilonen, mutta pielee meni siis se osto. Ei tosin mitenkä pahasti, joten eiköhä ne kiekot vielä hyllylle / käyttöön / myyntiin silti sovellu.

Enkä mä nyt noihin osannut näemmä lopettaa. Oon aiemmin tilannu DiscDesignerista pari kiekkoo omalla kuvalla ja nyt kun moisia saa myös Kiekkopisteestä ni olihan mun tutuilta parit kiekot ite valittuine kuvineen vielä tilata. Näistä tulossa mahdollisesti kuvia myöhemmin.

Juu ja lisää Paracord-naruja on tulossa Kiinasta ja mitä näitä ny oli...

Voisko #joku nyt sanoo mulle, etten osta enää yhtää mitää? ...Tai ihan korkeintaa sen repun vaan, vaikka sen vois kyl ny jättää sinne ens vuotee.

Mitä välineurheilua?! :D

Vähä samanlaine fiilis ku "Airilla" kesällä Kylmiksellä.
Yhtä mutkalla.
Parina iltana ennen nukkumaamenoo väsänny taas zipper pullereita tutuille. Vielä viis ja saa Turun kaveriki joululahjaa postitse. Huomenna meen kyl FribaFactorylle viettään vapaailtaa remontista. Eipä tässä muuten juuri heitteleen kerkee. Flunssaaki pukkaa.

Kesää odotellessa. :D

-Sanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti