tiistai 9. toukokuuta 2017

Discmania Media Partner 2017: Testissä C-line MD

Ensimmäinen minulle Discmanian toimesta lähetetty kiekko oli 180 grammainen C-linen MD.
Vastaanotin kiekon 27.01.2017 ja luulenpa, että joku tuttu kyseisen yksilön kävi valkkaamassa varastolla, niin osuvan näköinen se oli...



MD:n lentoarvot ovat 4, 5, 0, 0 ja mielestäni ne pitävät hyvinkin paikkansa. Valmistajan kuvaus kiekosta InnovaStoren sivuilla kertoo seuraavaa:


Pystyn samaistumaan tekstiin täysin. Otin kiekon käyttöön heti tammikuun lopulla ja se olikin yksi luottovälineeni talven Karvis -kisoissa. Jos kiekon lähettää suoraan riuhtomatta, se lentää täysin suoraan, eikä feidaa mihinkään suuntaan. Jos lähetän kiekon antsassa, se lentää antsassa, eikä palauta ja sama hyssen kanssa toki.

Voin suositella kiekkoa ihan kaikille taitotasoon katsomatta. Varmasti jokainen löytäisi tälle käyttöä.

Tuulisiin olosuhteisiin tää kiekko ei oikeen sovi ja sitä varten minulla onkin käytössäni C-MD3. Toki käytän tuota kyseistä kiekkoa myös muutenkin, hysseissä varsinkin ja kun tarvitsen varman feidin loppuun. S-linen MD löytyy bägistä myös ja kotona minulla on pari C-linen MD2:sta + Metal flake MD3. Kaikille ei ole bägissä valitettavasti tilaa kerralla ja tulisi valinnan vaikeus radalla jos olisi. On hienoa vetää kuitenkin kenttäreenejä midareilla, kun ottaa pelkkiä MD:itä mukaan.

MD4:sta odotellessa... Tulisko nyt se jyrä DM:n midrange-kiekko...! ;) Olen kyllä kuullut että McMahon Glow MD3:t olis jyrempiä, mutta mun yksilössä on Eaglen nimmari, ni ehä mä sitä heittää malta. Joko ostan sellasen uuden tai vaan venaan sitä MD4:ää.

Sorry lukijat, tän lätyn pidän siis todellakin itelläni, mutta muita arponen pois... Pysykää kuulolla.

Seuraavana vuorossa P-line PD!

-Sanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti